دست‌نوشته‌های غیر شخصی یک دانشجوی خسته!

از دنیای سیاست زدگان و نا امیدان باید فرار کرد...

دست‌نوشته‌های غیر شخصی یک دانشجوی خسته!

از دنیای سیاست زدگان و نا امیدان باید فرار کرد...

دست‌نوشته‌های غیر شخصی یک دانشجوی خسته!

بسم رب الحسین(عـ)


وَ خُذ بِقلبی إلی مراشدی!


دفترچه‌ی یادداشت یک دانشجوی سیاست‌خوان فراری از روندهای سیاسی امروزی!


#بی_پناه

bipanah.blogfa.com

طبقه بندی موضوعی

میتونم تنها بمونم یا نه؟

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۰ ب.ظ

خیلی آدم خون گرمی هستم و سعی میکنم با هر کسی تعامل داشته باشم و به همه در حد توانم کمک کنم.

اخیرا تصمیم گرفتم کمتر با بقیه بجوشم و بیشتر تنها بمونم؛ چون هم نیاز به تفکر دارم و هم اینکه حضور زیاد در جمع باعث شده که خیلی پر حرف بشم و واقعا پر حرفی خوب نیست.

من بعضی‌ها رو خیلی دوست دارم و البته این دوست داشتن، یک دوست داشتن الهی هست و شیطانی نیست...

میتونم از اونها هم جدا بشم و رهاشون کنم؟

در مسیر سختی قدم گذاشتم ولی تنهایی و تفکر در زندگی لازمه‌ی زندگی‌ست.. شاید تونستم با هم جمعش کنم!

نظرات  (۱)

سلام.

تنهایی بهتر از دوست بد ، به قول حضرت علی (علیه سلام)

اما چیز طبیعی و فطری (مورد رضایی خدا)اینکه،که هرچیزی رو به اندازه و به جاش استفاده کنیم!

مثل کسی میخواد یک وسیله به سازه!به اندازه به هر وسیله نیاز داره! و هر چیزی رو به اندازه استفاده میکنه. 

تویه یک جمع،بحث های غیر خدایی یا کفری! مال دنیاست،باید اونجا ترک بشه،یا با اهم و اوهم مبحث عوض بشه!

یا شخصی دوستی داره،که اهل خدا نیست.. و این بسیار بده! احتمالش بسیار زیاد که اون شخص رو هم مثل خودش کنه. باید دوست ها خوب و با خدا و نماز خوان و با هدف داشت! نه کسی معتقد نیست اخرتی وجود نداره(در عمل! در گفتار که همه از یک خدایی حرف میزن! ولی در عمل،ظاهرا قران ها هنوز رو طاقچه هاست! نه در اعضاء و جواره و رفتار و عملکرد شخص!)

اونیایی که اهل خدا نیستن و با نماز و قران وانفاق دور هستن،سرجاش نیستن! اگر کنارشون باشیم و هواسمون نباشه،ممکنه ما رو هم ببرن ته دره! 

لذا بهترین زندگی،همونیکی خدا در قران گفته! و جزء ان هم هرگز راهی نیست .. (برای ما مسلمان) .. شیرین زندگی و پادشاهی هردو دنیا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی