دست‌نوشته‌های غیر شخصی یک دانشجوی خسته!

از دنیای سیاست زدگان و نا امیدان باید فرار کرد...

دست‌نوشته‌های غیر شخصی یک دانشجوی خسته!

از دنیای سیاست زدگان و نا امیدان باید فرار کرد...

دست‌نوشته‌های غیر شخصی یک دانشجوی خسته!

بسم رب الحسین(عـ)


وَ خُذ بِقلبی إلی مراشدی!


دفترچه‌ی یادداشت یک دانشجوی سیاست‌خوان فراری از روندهای سیاسی امروزی!


#بی_پناه

bipanah.blogfa.com

طبقه بندی موضوعی

ادامه تحصیل یا ادامه بلاتکلیفی...؟

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰، ۰۸:۴۱ ب.ظ

چند ماهی هست که از دانشگاه دل کنده‌ام و به خانه مراجعت نموده‌ام. بهانه‌اش هم آمادگی برای آزمون دکتری بود. یک ماهی خواندم و خواندم ولی نشد؛ یعنی بیشتر کشش نداشتم و رفتم سراغ کار.

یک هفته‌ای هست که از کار خودم را فارغ کرده‌ام تا به خیال خودم مروری کرده باشم. الحق و الانصاف به نسبت خودم در این یک هفته تلاش خوبی داشتم ولی هنوز برای خودم جای سوال است که چرا میخواهم ادامه تحصیل بدهم؟ من که می‌دانم در این جامعه مدرک دکتری فقط وجاهت اسمی دارد و لاغیر. 
 

اکنون بیشتر به این سمت متمایلم که پایان نامه را در اسرع وقت دفاع کنم و تا پیرتر از این نشده‌ام سربازی ( بهتر است بگوییم اجباری) را تمام کنم و بروم به دنبال زندگی‌ام. 
 

توکل به خدا کرده‌ام و به غیر او امیدی ندارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی